czwartek, 2 kwietnia 2015

Prolog


~

Justin's P.O.V.
Wziąłem łyk zimnego drinka kiedy moje oczy skoncentrowały się na dziewczynie, która weszła do klubu. Wyglądała tak niewinnie, ale niesamowicie wspaniale. Jej małe, drobne ciało przechodziło nieśmiało przez dziki tłum na parkiecie, kiedy zbliżyła się do miejsca, gdzie byłem; baru.
Kiedy podeszła bliżej, miałem lepszy widok jej twarz. Miała jasnoniebieskie oczy prawie jak niebo, naprawdę rzadkiego koloru. Miała na sobie koszulkę 'Nirvany' i wąskie ciemne dżinsy, które tak doskonale wyeksponują jej nogi. To może wydawać się straszne; ale chciałbym wiedzieć, jak by to było mieć te nogi owinięte wokół mojej tułowia. Jej usta były pokryte ciemną czerwoną szminką. I och, chciałbym ją tak cholernie pocałować.
Jej ciemne czarne kręcone włosy układały się idealnie w dół jej talii. Nie wiem z jakiego powodu, ale nie mogłem oderwać oczu od tej pięknej nieznajomej.
Kiedy się zbliżyła, starałem się odwrócić wzrok, ale nie potrafiłem.
- Piwo proszę - powiedziała swoim anielskim głosem, przyciągając moją uwagę.
Przechyliłem głowę w bok potwierdzając, że właścicielką tego pięknego głosu była wspaniała obca dziewczyna.Barman zajmował się przyrządzaniem jej drinka, i wtedy piękna nieznajoma zerknęła na mnie. Jej oczy były wyjątkowe.
Posłała mi nieśmiały uśmiech, przez który zwariowałem. Boże. Jak to możliwe,że ona jest tak cholernie piękna? Moje oczy migotały w dół do jej ust i zorientowałem się, że oblizuje swoje własne wargi; chcąc aby to były jej.
Nie uśmiechając się do niej oderwałem wzrok I wziąłem kolejny łyk alkoholu. Usłyszałem jak mamrocze 'dzięki' – jak odbierała swojego drinka - a kiedy spojrzałem w bok, zauważyłem, że nie było jej obok.
Westchnąłem z ulgą, gdy skierowałem moje oczy ponownie w tłum.
Nigdzie nie mogłem jej znaleźć.

Zmarszczyłem brwi; zastanawiając się, czy to był tylko sen. Ale wiedziałem, że nie był. Wiedziałem, że ta wspaniała dziewczyna tu była, wiedziałem, że jej nogi były naprawdę sexy, wiedziałem, że chcę bawić się jej włosami, wiedziałem, że chcę jej małe ciało przytulone do mojego, kiedy moje usta będą na jej. Wiedziałem, że chcę widzieć jej niewinne oczy. Wiedziałem, że jestem zakochany w tej obcej.

~
Wohoo jest prolog! Jestem strasznie podekscytowana tłumacząc te ff, to jest moje pierwsze tłumaczenie i mam nadzieje, że nie będzie żadnych błędów. Sądzę, iż przypadnie wam do gustu tak jak mi!
All the love, C.

6 komentarzy:

  1. Ciekawie się zapowiada :) Masz już stałą czytelniczkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na razie fajnie :) czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super się zapowiada :) Czekam na pierwszy rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Może być ciekawie ;) melduję, że będę czytać :D czekam na pierwszy rozdział

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się ciekawie. Nie mogę doczekać się pierwszego rozdziału.
    Mam nadzieję że odwiedzisz i ci się spodoba http://selena-and-justin-nothing-like-us.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe, ciekawe ^^
    nie mogę doczekać się pierwszego rozdziału!
    Zapraszam do siebie:
    http://thesecretagreement.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń